Jeśli chodzi o SEO, czyli wysoką pozycję w wyszukiwarkach, budowanie linków jest jedną z podstawowych praktyk i wymaga odpowiedniego podejścia. Patrząc na największego wśród nich giganta, jakim jest Google, dobrze wiadomo, że bardzo docenia on strony internetowe, które zawierają szeroką gamę wysokiej jakości odpowiednich stron, do których prowadzą linki. Ponadto prawidłowe linki zwrotne są ściśle monitorowane przez algorytm Google Penguin. Jeśli nie zrobisz tego prawidłowo (lub innymi słowy, jeśli Twoje linki nie są organiczne), istnieje szansa, że możesz zostać ukarany.

Właściwym sposobem na to jest uzyskanie najwyższej klasy linków zwrotnych ze stron internetowych, profili społecznościowych i blogów, ponieważ uważają, że Twoje treści są niesamowite i wartościowe, ponieważ obejmują temat, który jest dla nich istotny. W ten sposób połączą się z Tobą w celu przyznania Ci lepszego miejsca w sieci. A gdy będziesz dalej ulepszać swoje strategie marketingu treści i zarządzania, pojawi się więcej linków i zaczniesz być postrzegany jako autorytet w swojej niszy.

Mimo to wszystko to prawdopodobnie brzmi dla ciebie trochę zbyt niejasno. Dlatego w tym artykule omówimy kilka cudownych sposobów tworzenia treści, które będą przyciągać linki zwrotne.

Wdrażaj infografiki, którymi ludzie mogą się dzielić

Nigdy nie wolno zapominać o tym, że ludzie są istotami wizualnymi. Dlatego korzystanie z wizualnych form przekazu z pewnością sprawi, że Twój przekaz będzie dużo bardziej wyrazisty i znacznie zwiększy nie tylko współczynnik klikalności dla Twoich kampanii, ale także generuje dużo linków zwrotnych. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że tweet, który wykorzystuje przyciągający wzrok obraz, wypada znacznie lepiej niż ten bez niego.

Jeśli chodzi o infografiki, są niezwykle praktycznym połączeniem:

  • obrazów

  • przydatnych faktów.

Wyróżniają się wizualnie, a jednocześnie oferują różne statystyki, które potwierdzają poszczególne opinie lub argumenty. Ponadto znacznie ułatwiają przyswajanie i zapamiętywanie informacji. Tak więc posiadanie świetnych infografik i udostępnianie ich to świetny sposób, aby ludzie mogli tworzyć linki, aby zapewnić Ci linki zwrotne, których potrzebujesz. Możesz skorzystać z darmowego narzędzia do tworzenia infografik lub pójść na całość i zatrudnić projektanta, który wymyśli coś, co naprawdę będzie się wyróżniać.

Skomponuj białe księgi

Tworzenie białych ksiąg i dostarczanie ich grupie docelowej, która naprawdę ich potrzebuje, to kolejne świetne podejście. Ludzie naprawdę doceniają dostęp do dobrze zbadanych dokumentów, które mogą pomóc im dowiedzieć się więcej o konkretnym aspekcie Twojej branży. Oczywiście, biorąc pod uwagę, że białe księgi są uważane za dokumenty autorytatywne, do obszernych badań należy korzystać z najlepszych źródeł.

Ponownie, chcesz stać się autorytetem w swojej niszy, więc nie ma lepszego sposobu niż dostarczanie wysokiej jakości treści, które nie tylko pokazują Twoją wiedzę w tej sprawie, ale także zapewniają wgląd, dość często w temat, który tak naprawdę nie został omówiony wystarczająco.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *